Rejestracja imprez firmowych w formie wideo!

Pierwszym i najbardziej niezawodnym zastosowaniem transmisji na żywo jest udostępnianie publiczności ekskluzywnych wydarzeń na bieżąco, czyli swoista rejestracja imprez firmowych. To właśnie robili jego pierwotni twórcy prawie trzy dekady temu i niezliczone marki i firmy na całym świecie nadal robią to dzisiaj – często z ogromnym sukcesem.

Otwarte koncerty na żywo czy imprezy firmowe prowadzone zdalnie mogą przybierać różne formy, od koncertów na najwyższym poziomie po kameralne webinary, ważne wydarzenia sportowe i nie tylko. Ale dlaczego tak wiele osób decyduje się na korzystanie z treści na żywo w tej formie rejestracji imprez firmowych, skoro inne, bardziej znane źródła są łatwo dostępne? Odpowiedź sprowadza się do szybko zmieniającej się kultury treści.

Tylko dwie trzecie amerykańskich gospodarstw domowych nadal korzysta z tradycyjnych abonamentów płatnej telewizji, a w pierwszym kwartale 2019 r. oczekuje się, że ponad milion więcej osób również „przecina sznurek”. Oznacza to, że powstała ogromna przepaść w sposobie, w jaki widzowie odbierają programy na żywo i tu rodzi się pytanie – czy rejestracja imprez firmowych nadal będzie potrzebna? Wszędzie tam, gdzie występuje luka, istnieje możliwość dla zdeterminowanych marketerów treści, którzy twierdzą, że rejestracja imprez firmowych stanie się koniecznością.